Булінг
ПЛАН ЗАХОДІВ
Городоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів
ЩОДО ПРОТИДІЇ
БУЛІНГУ
Місяць |
Зміст роботи
|
Термін виконання |
Відповідальний |
Форма контролю |
Відмітка про виконання |
|
|
1. Забезпечення інформацією сайт школи щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за №2657 - VIII та покласних стендів за тематикою «У нас тільки ТАК!» 2. Розміщення на шкільному веб-сайті, дошці оголошень: · Телефон довіри; · Правила поведінки здобувачів освіти; · План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу; · Процедури подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу в закладі освіти; · Порядок реагування на доведені випадки булінгу у школі та відповідальність осіб, причетних до булінгу. |
До 10.09.2019
|
Лаборант |
|
|
|
3. Створити комісію з розгляду випадків булінгу та оформити журнал реєстрації рішень комісії |
До 05.09.2019 |
ЗДВР |
|
|
|
|
4. Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню педагогічними працівниками |
Протягом року |
Педагогічний колектив |
Наказ |
|
|
|
5. Проходження безкоштовного курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (освітня платформа «PROMETHEUS») |
Протягом року |
Практичний Психолог Педагогічний колектив |
|
|
|
|
6. Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
Протягом року |
Класоводи1-4-х класів |
|
|
|
|
7. Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій. |
Протягом року |
Психолог, соціальний педагог |
|
|
|
|
8. Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу |
Один раз на семестр |
Психолог, соціальний педагог |
Звіт |
|
|
|
9. Тренінг «Стоп боулінг!» (8-11 класи) |
Вересень |
Психолог |
План |
|
|
|
10. «Скринька довіри» |
Протягом року |
Всі учасники освітнього процесу |
Довідка |
|
|
|
11. Години відвертого спілкування за участю представників ювенальної превенції Національної поліції |
Згідно графіку |
ЗДВР |
|
|
|
|
12. Місячник «Зупинимо булінг разом!» |
02.10.2019- 02.11.2019 |
ЗДВР |
Графік |
|
|
|
13. Година спілкування «Булінг у школі: чому діти цькують дітей і що з цим робити» (5кл) |
27.09.2019 |
Класні керівнки 5-х класів |
Наказ План |
|
|
|
|
14. Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
03.10.2019 |
Голова МО |
План-конспект |
|
|
15. Тренінг для учнів 5-6 класів «Як не стати учасником булінгу» |
07.10.2019 |
Психолог Класні керівники |
Протокол |
|
|
|
16. Тренінг для учнів 7-8 класів «Як не стати учасником булінгу» |
08.10.2019 |
Психолог Класні керівники |
План |
|
|
|
17. Тренінг для учнів 9-11 класів «Як не стати учасником булінгу» |
09.10.2019 |
Психолог Класні керівники |
План |
|
|
|
|
18. Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти |
11.11.2019 |
Психолог Залучені фахівці |
План |
|
|
19. Заняття «#Булитинекруто» |
22.11.2019 |
Соціальний педагог |
Конспект |
|
|
|
20. Імітаційна гра для учнів 5-8 класів «Жертва у дитячому колективі. Як навчити школяра протидіяти булінгу» |
25.11.2019 |
Класні керівники 5-8 класів |
План-конспект |
|
|
|
21. Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
09.12.2019-13.09.2019 |
ЗДВР |
|
|
|
|
22. Анонімне анкетування учнів 5-11 класів про випадки булінгу (цькування) у школі |
11.12.2019
|
Психолог |
План
|
|
|
|
|
23. Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
12.12.2020
|
Класні керівники |
Аналітична довідка |
|
|
24. Година спілкування «Кібербулінг як проблема порушення прав людини» ( 7 клас) |
18.12.2020 |
Кл.керівник 7- клас
|
Аналітична довідка |
|
|
|
25. «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» Заняття «Що таке доброта» |
20.01.2020- 24.01.2020 |
ЗДВР Педагог організатор Соціальний педагог Практичний Психолог |
План-конспект |
|
|
|
|
26. Година спілкування «Мова знущання: як відрізнити булінг від стьобу» (9 клас) |
29.01.2020 |
Класний керівник |
План Сценарій |
|
|
27. Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів |
04.02.2020 |
Психолог Соціальний педагог |
План-конспект |
|
|
|
28. Година спілкування «Безпечний інтернет» (10-х класів) |
12.02.2020 |
Вчитель інформатики |
Довідка |
|
|
|
29. Конкурс плакатів проти насильства «Психологічне та фізичне насильство у школі. Хто має відповідати за законом?» |
05.03.2020
|
Учнівський сенат |
План-конспект |
|
|
|
|
30. Міні – тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» (1-4 класи) |
07.04.2020 |
Вч. інформатики в початкових класах |
Фото-звіт |
|
|
31. Нарада при директорові «Контроль стану роботи щодо запобігання булінгу в навчальному закладі» |
17.04.2020 |
ЗДВР |
План-конспект |
|
|
|
32. Загальношкільний квест «Булінгу-НІ» |
15.05.2020 |
Педагог організатор |
Довідка |
|
|
|
|
33. Звіт про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу. |
20.05.2020 |
ЗДВР
|
Сценарій |
|
|
Про освіту
Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:
статут закладу освіти;
ліцензії на провадження освітньої діяльності;
сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;
структура та органи управління закладу освіти;
кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;
освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;
територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);
ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;
мова (мови) освітнього процесу;
наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);
матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);
напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти);
наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;
результати моніторингу якості освіти;
річний звіт про діяльність закладу освіти;
правила прийому до закладу освіти;
умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;
розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;
перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;
правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти;
план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;
порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;
порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування);
інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.
3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.
4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.
5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.
Детальніше:http://kodeksy.com.ua/pro_osvitu/statja-30.htm
Про освіту
Стаття 64. Повноваження центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки
1. Центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки:
забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти і науки;
розробляє стратегію розвитку освіти України, інші стратегічні документи, державні цільові програми у сфері освіти і науки та бере участь у їх реалізації;
здійснює нормативно-правове забезпечення функціонування системи освіти в межах повноважень, визначених законом;
організовує збір та обробку освітньої статистики, здійснює її аналіз та прогнозує розвиток системи освіти;
затверджує порядок, види та форми проведення моніторингу якості освіти;
забезпечує функціонування Єдиної державної електронної бази з питань освіти та інших державних інформаційних систем освіти;
затверджує стандарти освіти та оприлюднює їх на своєму офіційному веб-сайті;
з урахуванням пропозицій центрального органу виконавчої влади з питань формування і реалізації державної політики у сфері захисту прав і свобод людини та громадянина, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, головного органу у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику з питань сім’ї та дітей, розробляє та затверджує план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти, порядок реагування на випадки булінгу (цькування), порядок застосування заходів виховного впливу;
узагальнює та оприлюднює інформацію про випадки булінгу (цькування) в закладах освіти;
здійснює міжнародне співробітництво у сфері освіти і науки;
затверджує порядок визнання здобутих в іноземних закладах освіти документів про освіту;
затверджує форму і зміст документів про освіту державного зразка;
формує пропозиції про обсяг освітніх субвенцій, державного фінансування середньої, професійної, вищої освіти та стипендійного фонду;
розподіляє освітні субвенції та державне фінансування середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти та стипендійний фонд закладів освіти, що перебувають у сфері його управління;
надає методичні рекомендації щодо освітньої діяльності та управління закладами освіти;
за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку, подає на розгляд Кабінету Міністрів України пропозиції про державні пріоритети з підготовки фахівців, педагогічних, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів у розрізі галузей знань;
розробляє та затверджує умови прийому до закладів освіти;
розробляє ліцензійні умови провадження освітньої діяльності та подає їх на затвердження Кабінету Міністрів України;
здійснює ліцензування освітньої діяльності закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти, а також перевірку дотримання ними ліцензійних умов;
формує та забезпечує функціонування системи сертифікації педагогічних працівників, забезпечує умови для підвищення їх кваліфікації, затверджує положення про акредитацію центрів сертифікації педагогічних працівників;
забезпечує розвиток фізичного виховання та спорту в закладах освіти;
затверджує порядок проведення інституційного аудиту закладу освіти;
затверджує типові освітні програми;
затверджує порядок проведення акредитації освітніх програм, інших заходів щодо здійснення контролю якості освіти, визначених законами України;
за дорученням і в межах, встановлених Кабінетом Міністрів України, здійснює повноваження засновника щодо державних закладів освіти;
затверджує положення про власні постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи;
здійснює інші повноваження, передбачені Конституцією, цим Законом та іншими законами України.
2. Акти центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки, прийняті в межах його повноважень, є обов’язковими до виконання державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких належать заклади освіти, а також закладами освіти незалежно від форми власності.